MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 srpna, 2017

Sice spousta z vás psala, že tyto shrnující články ani nečte, ale já se jich nedokážu vzdát. Baví mě se ohlížet za tím, co jsem všechno stihla, nebo spíš nestihla :-) Navíc jsem do těchto soupisů vložila i knižní přírůstky, abych omezila množství vydávaných článků. Takže pokud vás to nezajímá, prostě to přeskočte :-)

Od pondělí do pátku jsem si užívala dovolenkového volna. Tentokrát jsem toho neměla mnoho v plánu. Hned v pondělí jsem si zašla do města. Nakoukla jsem například do obchodu s kreativními potřebami, což jsem neměla dělat. Tolik věcí mě lákalo. Hlavně pastelky v sadě s 50 kusy :-D Nakonec jsem odolala a raději odešla. Ale stejně tam někdy půjdu znovu, jakmile dám pastelkám, co mám doma, víc zabrat... :-) A na tom samozřejmě momentálně i pracuji, pustila jsem se opět do omalovánek a snažím se každý týden alespoň jeden obrázek dokončit...


Po cestě domů jsem se stavila do Levné knihy, kde jsem nakonec ukořistila Madam X. Tak jsem na ni zvědavá. Ve středu jsme se s mamkou stavili v LK v Brně, jelikož jsme tam měly cestu. Mamka si tam vybrala nějaké knihy, ale neměli všechny díly. A tak ještě ten večer jsem zaběhla znovu do naší pobočky, abych mamce zkompletovala sérii, kterou si tam vybrala. Měla jsem velké štěstí, protože už měli opravdu poslední kusy. Při těch příležitostostech jsem zase nevydržela a i já si hned nějaké kousky sbalila. Navíc se mi konečně poštěstilo v bazaru sehnat Reset. Takže nadílka nových knih byla opravdu bohatá :-D



V úterý jsem si zaskočila na neplánovanou brigádu. Sice se mi o volnu moc nechtělo, ale jsou to peníze, které já rozhodně využiju :-) Tak jsem těch pár hodin překousla a pak si odpoledne doma užívala filmovou nadílku. Za poslední dobu jsem toho stihla opravdu hodně, jen tento týden to bylo pět filmů a nějaké díly seriálů, a tak je i článek s hodnocením trochu delší...

poster poster poster poster poster poster poster poster poster poster

Zbytek týdne se nesl v duchu nic nedělání. Podařilo se mi přečíst dvě knihy - Ženu obchodníka s kořením a Stačí jen chtít - a hned jsem se pustila do nové. Tentokrát jsem zvolila, otatními oblíbený, Rudý úsvit, který se mi zatím nedaří nějak pokořit. Momentálně se nacházím kolem 130 stránky a nechápu ten poprask. Uvidím, snad se to prolomí a začne to být zajímavější...

Víkend už jsem nastoupila do práce a bylo to utrpení. Není prostě jako doma, kdy má člověk klid a volnost. Dnes mám odpolední, tak to musím nějak překousnout. Budu se těšit domů, sice budu pokračovat v knize, abych zase o něco postoupila, ale zítra očekávám balíček, na který se moc těším, tak si nechci nechávat zbytečné rozdělané resty... A jaký jste měli týden vy?

PS: A nezapomeňte, že zítra je poslední den na zapojení do soutěže... V úterý losuji výherce :-)

Přírůstky

  • Madam X
  • Reset
  • Zrození zabijáka
  • Oceán krve
  • Palác prokletých

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

7 komentářů:

  1. No vidíš, já je mám skoro radši než recenze, je to fajn oživení :) Jinak po Madam X v LK taky dost pokukuju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje nálety na LK mě baví. :D Občas jsem ráda, že ve městě žádnou pobočku nemáme, jinak bych tam nechala celou peněženku. :D Já chodím jen zřídka do pobočky v Olomouci, když jsem přes týden na koleji, ale to taky není nijak zvlášť často, protože ten obchod nemám zrovna po ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta naše olomoucká je ale docela slabá. To už mám větší štěstí u nich na webu než přímo na pobočce... :-)

      Vymazat
    2. To souhlasím, v Olomouci je velké prd. A to se chlubí tím, že je to jedna z největších poboček, co mají. Velikostně možná, ale svým obsahem těžko...

      Vymazat
    3. taky ti to tvrdili? :-D alespon uz maji nove regaly a neni to jak ne smetisti

      Vymazat
  3. Já je teda čtu! :-D Koukám, že jsi měla zajímavý týden :-) Já na filmy poslední dobou vůbec nekoukám, vlastně si ani nepamatuju, jaký jsem viděla naposledy :-)
    Madam X má moc hezkou obálku, snad se ti tedy bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne